TABUNG SAKURA

Wednesday, August 4, 2010

I Need Vacation

Aku boleh jadi gila. Gila mengelabah nak sambut kedatangan test test yang menanti. Test test macam tak sabar nak serang kepala otak aku. Gila kalau asyik duduk dan beronline tanpa hiraukan benda lain. Gila bila bergelumang dengan novel cintan cintun yang dongeng. Gila dengan waktu tidur yang kekadang terawal macam budak sekolah tadika. Gila kekadang tengok kredit telefon yang macam hampeh. Gila dengan line telefon yang sememangnya sekarang ni selalu gila. Gila dengan keadaan bilik yang serabut. Gila dengan assigment yang entah apa apa. Gila dengan baju baju kotor yang melambak. Gila dengan duit yang kat bank yang selalu berkurang tapi tak bertambah. Aku boleh jadi gila duduk dalam hutan. Hutan ni sangat kejam.

Aku amat kritikal kalau stay lama lama kat dalam hutan ni. Aku nak cepat cepat habis study kat sini. Nak grad! Nak layangkan diploma yang tak seberapa ni. Nak pergi jauh jauh dari hutan. Nak lari jauh dari masalah masalah. Aku nak vacation. Nak vacation yang indah. Nak tenangkan diri dan hati. My heart is so serabut. I need vacation. Really I need it!

No comments:

SEHATI BERDANSA