TABUNG SAKURA

Friday, August 6, 2010

Tercabar Betul Kesabaran


Banyak sangat nak share. Aku confirm kalau aku taip,mesti aku akan cry sampai tersedu sedu,bengkak bengkak mata. Emosi aku sangat tak stabil. Sangat sangat sensitif dan tertekan. Bukan sengaja nak tulis entry yang sedih sedih,tapi aku tension tahap gaban.Gaban pun tak tension macam aku. Gaban tu binatang apa? Aku tak tahu laa. Tak kisahlah dia binatang apa,janji aku tengah tension ni.

Aku sangat tension dengan condition bilik aku yang memangnya tak terurus langsung. Dari aku part 1 sampai part 5 ni lah masalah aku. Opss bukan masalah aku. Tapi masalah orang yang duduk dengan aku sampai akhir sem. Diaorang tak sedar sedar diri. Dah tahu hidup beramai ramai dalam bilik ni pandai pandailah. Taklah la kau nak kaut semua barang dalam bilik ni jadi harta mak,ayah kau pulak. Kau bukan bayar duit kolej pun. So sedar sedar dirilah. Takkan kau nak taburkan barang barang kau merata rata tempat ikut hati dan perasaan kau yang tak berakal tu. Kau memang buat aku temper tahap gaban. Muka kau memang aku rasa nak tangan dengan kaki. Aku still respect kat kau. Tapi kau macam hampeh dengan aku. Taik semacam je. Kau ingat barang yang mak ayah aku bagi untuk aku ada kaitan ke dengan kau. Mak ayah kau ada bagi share ke dalam setiap barang aku? Yang kau berani buka almari baju aku,time aku takde dan suka hati ambil berukband aku sesuka hati apa hal? Kau fikir mak ayah kau ke yang bayar berukband aku? Dah tu tak sedar diri meminjam pulak tu.Pakai tak ingat dunia,sampai aku tak boleh nak pakai. Pulak tu kau siap complain yang berukband aku lembab. Siap membebel bebel macam kau yang bayar berukband aku. Kau memang muka tak tahu malu kan? Muka tembok cina. Hello sedar sedar diri tu sikit. Mak ayah aku beli berukband atau segalanya pun melainkan makanan untuk aku sorang. Never for sharing. Kau dah lah pengotor tahap bab1. Kau dah puas melantak,dah puas minum,kau tak reti reti ke nak pergi basuh? Mak ayah kau tak ajar je macam mane nak basuh pinggan,mangkuk,gelas,cawan,sudu? Ke kau nak kau ajar. Aku boleh ajar tapi takut kau je tak sampai hati nak aku ajar. Kau fikir ada maid ke yang nak datang kutip sisa sisa kotor kau tu? Kau fikir mak ayah kau ada bayar aku ke nak kene kutip sisa sisa kau? Kau memang nak kene bahasa dengan aku kan. Kau sedap nk bahasa orang lain. Kau fikir kau bagus sangat ke? Hello,kau tu aku pandang sebelah mata jelah. Muka macam nak mintak racun tikus je. Aku sabar dah lama. Aku takut kang aku tak boleh nak control sabar aku ni. Everyday kau nak buat aku. Kalau umur kau baru 2,3 tahun aku boleh accept,tapi ni umur kau dah 18,21 tapi still pengotor tahap cipan. Cipan pun tak macam kau. Aku rasa kau memang taktahu malu punya manusia. Kau sanggup ajak kawan kawan kau datang bilik dengan keadaan barang barang kau yang serabut,pengotor macam tu? Tolonglah. Ikut hati aku nak bawa para para lelaki kawan kau datang melawat bilik ni. Biar terbeliak mata diaorang. Pakai pergi kelas siap mekap mekap,tapi sebenarnya tahap pengotor yang keterlaluan. Kalau ikut hati aku memang aku nak mengamuk je.Sabar aku ada had. Just wait and see.You will get something from me.


*Sangat tension dan sakit hati. Terlalu mahu pergi jauh dari disini. Tolong bawa aku keluar dari hutan ni. Hutan ni tak tenang untuk aku.Sangat tertekan*

No comments:

SEHATI BERDANSA