TABUNG SAKURA

Monday, August 2, 2010

Story Mory In Jb

Siapa sangka,plan yang hampir terbatal akhirnya berjaya jugak aku realisasikan. Wah ayat sangat bombastik. Keputusan nak pergi Jb cuma ambil masa lebih kurang 5 minit saja. Wahh rasa sangat excited untuk ke sana. Rasa macam tak sabar sabar nak foya foya di Jb. So hebat sangat ke Jb sampai aku rasa sangat teruja untuk ke sana?? Tunggu jawapan aku kat last entry ek.


Larkin Sentral here I come. Sungguh teruja jejak kaki di Jb



Amik angin Jb. Angin baru tapi tak sesegar di Segamat.hehehe



Jb yang sangat sesak. Jb amat memerlukan pengangkutan ringan.



Hari pertama jejak Town Jb.Muka excited + takut. Lokasi depan City Square.



Muka excited dapat makanan



Makcik dan Pakcik yang sedondon tu suka paksa aku makan. Aku rasa sangat terdera.hahahaha



Sangat suka posing begini. Nampak sungguh ayu. Yekssss! hahahahahahaha



Aku dan makanan. Aku makan nasi ayam penyet. Sangat sedap!! 
Lokasi: Benafe Cafe


Rumah tumpangan aku sepanjang 3 hari 2 malam. Rumah ni sangat cantik.



Keluarga angkat aku. Sangat sporting. Suka sediakan makanan,paksa aku makan. Tak bagi aku basuh pinggan. Sangat seronok tapi serba salah.hahaha



Tiket Jb ke Segamat.

Jb,town yang sedang membangun dengan sangat pesat. Jb amat memerlukan pengangkutan yang canggih. Bukan lagi bus dan teksi saja. Jalan jalan raya di Jb sangat memeningkan kepala aku. Jb sangat indah kalau diperindahkan lagi. Jb tak sehebat KL. Tapi kenapa orang yang bermastautin kat Jb boleh lupa daratan? hahahahaa. Siapa makan cili dia akan rasa pedas. Dont worry,next time aku datang Jb lagi. 

Selamat tinggal Jb!

No comments:

SEHATI BERDANSA