TABUNG SAKURA

Thursday, September 2, 2010

Dalam Kepala Otak

Sangat jealous. Sangat sakit hati. Sangat meronta. Sangat sedih. Dari pagi tadi asyik nampak orang bawak beg balik kampung je. Berbeg beg diaorang bawak beg balik kampung. Bermuka ceria diaorang meninggalkan UITM ni. Muka teruja tunggu bas nak pergi terminal. Sedangkan aku sibuk susun buku nak pergi kelas. Sibuk siapkan diri nak pergi kelas. Sibuk bawa beg yang agak berat pergi kelas. Sangat cemburu tahap cipan pada mereka semua.

Dalam kepala otak aku cuma ada yang ini


Bukan ada yang ini



 Aku kene jawab exam  Fundamental Of Investment esok petang. Aku ulang balik semula. Kene jawab exam Fundamental Of Investment,esok petang. Saat tu berbondol bondol budak budak UITM balik rumah. Mesti sangat tensionkan kalau mengenangkan time tu. Okay apa kata kita mengenangkan exam aku tu. Lagi sadis. Sebab aku belum banyak lagi study. Aku belum cukup ilmu nak bawa untuk masuk dewan esok petang. Nak bawa toyol tak boleh. Sebab esok masih bulan Ramadhan dan aku puasa. So korang amat digalakkan untuk mendoakan kejayaan aku untuk esok petang.

*Hanya jasad dalam kampus,otak aku nak melencong ke tempat lain. Susah betul jadi aku kan?*

No comments:

SEHATI BERDANSA