TABUNG SAKURA

Sunday, September 26, 2010

Harapan Besar,Preparation Takda

Sangat berharap biar yang baik baik keputusan esok. Keputusan itu akan mempengaruhi mood aku untuk whole week. Aku nak keluar dari bumi ni. Aku nak pergi tengok langit. Nak pergi tengok bintang. Nak pergi tengok bulan. Besar harapan aku. Besar impian aku. Besar sangat. Tapi kenapa aku tak prepare apa apa? Kenapa aku duk melayan semua masalah aku?

Pangkor Island. Kalau kau ada jodoh dengan aku,aku akan ke tempat kau. Sangat teringin untuk kesana. Menenangkan kekusutan dalam kepala. Buang semua masalah yang ada. HEP,saya amat berharap untuk anda meluluskan paper work lecturer saya. Sebab anda dah reject paper work kami. Please. Saya nak keluar atas tiket UITM. Please.


*Sangat mengharapkan yang baik baik dari Puan Reen esok. Doakan trip ni diluluskan. Nak kesana!*

No comments:

SEHATI BERDANSA