TABUNG SAKURA

Monday, September 27, 2010

Kene Mandi Air Bunga Agaknya

Aku tengah frust. Frust macam nak golek golek. Frust macam nak jerit. Frust macam nak gigit gigit semua orang. Sakit hati tau. Tolonglah faham yang aku sebenarnya tengah tension. Aku penat sangat. Aku cuma nak keluar. Bukan nak keluar negara. Bukan nak pergi Jepun. Bukan nak pergi Taman Bunga Sakura. Aku cuma nak keluar dari hutan yang ada banyak masalah ni je.

Sampai hati UITM dera aku macam ni. Aku nak keluar. Aku taknak duduk sini. Aku sakit. Aku sakit. Aku sakit. Tolonglah faham aku. Aku nak pergi. Kalau boleh aku taknak datang sini lagi.


Paperwork Pulau Pangkor di reject. Sangat berharap paperwork ke Terengganu diluluskan. Kalau tak aku nak lari jauh jauh. Hutan ni buat aku sesak.

2 comments:

cEro said...

hm..
sabar dan tabahlah selalu...

Bukan Cinderella said...

ia akan berakhir..hopefully

SEHATI BERDANSA