TABUNG SAKURA

Monday, September 27, 2010

Siapa Sangka Kan

Hallo. Hari aku happy sikit dari semalam. Okay now aku nak story pasal kawan lelaki aku sorang ni. Sejak aku merantau ke negeri orang ni,aku memanglah busy sangat. Kalau balik rumah pun tak keluar keluar. Melainkan kawan kawan baik aku datang ambik aku,bawak aku keluar. If tak aku memerap jelah dalam rumah.hehehe

Haritu aku duk melayan buku paling popular,Facebook.Aku jumpalah kawan aku time sekolah rendah and menengah. Dulu dia jahat.Dahlah jahat,nakal pulak tu. Tak habis lagi tu,gatal nak mampus pun ada gak. Kurang ajar tu jangan cakaplah. Kira dia cukup pakej la untuk tidak disukai dengan orang lain. Tapi dia baik plus kelakar even kekadang aku pun tak berapa suka.

Tapi bila sekarang aku jumpa dalam FB,aku pun macam tak sangka. Dia dah berubah. Dia still study. Tak kisahlah even dia amik sijil je. Tapi itu yang aku bangga. Yelah,dulu dia kaki ponteng. Nak cakap pasal belajar,memang dia kira out la. SPM dia entah dapat berapa pun aku tak tahu. Dulu dalam kepala otak dia cuma asyik nak mengatal plus cari cari makwe. Tapi siapa sangka,dia dah berubah. Dia dah tak jahat macam dulu. Dia kata pun dia dah tak nakal macam dulu. Wahh hebat kawan aku tu.

Yang penting benda pertama yang aku ingat pasal kau sampai sekarang ni,muka kau ada jugak iras iras Tomok dowh. Tomok menang One In A Million dulu,aku terus ingat kat kau. Kalau Tomok menang 1juta,kau pulak dah buktikan yang kau berjaya berubah jadi yang lebih baik. Tahniah beb!

2 comments:

dila said...

klu razwan bce dy nges nie...lalalalalalalaalala~~

Bukan Cinderella said...

bongok..tapi macam tak sangka kan??jadi orang gak dia kan??hahaha

SEHATI BERDANSA