TABUNG SAKURA

Wednesday, September 29, 2010

Muka Dia Jadi Ubat

Aku tengok muka dia.Muka dia buat aku senyum. Rasa nak print je gambar gambar dia. Tengok muka dia buat aku senyum. Tengok muka dia buat aku senang. Tengok muka dia buat aku tenang. Ya,cuma dia sorang buat hari hari aku dibayangi bahagia yang palsu. Kebahagian palsu kekadang kala sangat membahagiakan daripada kepura puraan dihadapan manusia lain.

Kalaulah ada dia saat ni.Pasti airmata ni tak tumpah. Dia pandai mengambil hati. Pandai buat aku ketawa. Pandai buat aku senyum. Azza,angan angan kau tak akan tercapai. Kau cuma berangan atas langit. Kau tak pijak tanah di bumi.Tapi cuma dia mampu buat aku senyum even aku sedih.


Gambar takda motif. Telinga sumbat hearphone. Mata menatap muka dia. Aku senyum.

2 comments:

cEro said...

after a while, ade gak perkataan 'senyum' dalam blog ni..
hehehe

Bukan Cinderella said...

hahaha..thanks cero..blog ni sedih sgt kan??

SEHATI BERDANSA