TABUNG SAKURA

Thursday, September 30, 2010

Jom Lompat Bintang

Hari ni aku happy. Jom kita buat lompat bintang ke lompat matahari ke. Kan dah lama tak exercise. Kenelah buat senaman sikit. Kalau tak nanti gemuk. Kang turn jadi XL balik.hahahaha. Kenapa aku happy?? Sebab apa ek yang boleh buat aku senyum??

Takda kaitan ek dengan post sebelum ni. Takda kene mengena. Tapi aku still sayang dia. Dia buat aku senyum sampai ke telinga sampai bawak dalam mimpi. Angaukan? hahahaha. Aku rasa nak lompat lompat dalam kelas Malaysia Economy tadi petang. Wah sangat seronok bila Miss Azirah cakap paperwork untuk trip ke Terengganu untuk next week 8 October tu dah diluluskan. Diluluskan. Successfull!!! Seronok tak?? Boleh rasa tak seronoknya aku sekarang??

Maknanya aku dapat jalan jalan sebelum final. Aku dapat enjoy enjoy sebelum final. Seronoknya dapat jalan jalan. Even tak dapat ke Pangkor tapi ke Terengganu pun jadilah. At least aku dapat jalan jalan. Seronokkan? As long aku happy,aku happylah. Biar takda orang yang dapat rasa pun takpa. Janji aku dapat rasa.

So siapa siapa nak kirim apa apa,bolehlah tinggalkan pesan. Jangan lupa bank in duit sekali. Itu penting. Sebab aku cuma dibagi belanja makan,RM36 untuk 3 hari 2 malam. Kalau duit belanja shopping,aku takda. So,nak kene call mama. Mane tahu mama nak kirim apa apa. Padahal yang lebih tu nak buat suara kesian kat mama sebab duit dalam bank dah habis. Nak overnight Melaka lagi hari Sabtu ni. Mana nak cekau duit ni?


*Kene lantik jadi AJK Fotografi untuk seminar kerjaya nanti. Ala seminar untuk ganti program kat Pangkor tu. Masalah sekarang,aku bukan pandai pun snap snap picture pun. Snap yang sengal sengal aku tahu la. hahahaha. Perasan tak hari ni aku banyak gelak dengan senyum?*

No comments:

SEHATI BERDANSA