TABUNG SAKURA

Saturday, September 4, 2010

Selamat Pulang Anak Perantau

Ya,hari ni hari yang paling aku nantikan. Hari untuk aku pulang ke kampung. Desa tercinta.Betul kata orang,hujan emas dinegeri orang,hujan batu dinegeri sendiri. Noh hujan suka ayam penyet.hahahaha. Okay yang tu takda kaitan. Pengalaman study yang ala ala kat overseas ni tak semua orang dapat. Dan tak semua orang boleh survive nak duduk study lama lama kat pendalaman macam aku ni. So Im the winner for that survival.hahaha.Sangat kebanggaan tau.

Selamat Pulang Anak Perantau. Kalaulah ada banner kat Selangor tulis macam ni macam yang si Adibah cakap kat Kelantan ada,mesti seronok gila bila baca. Rasa sangat dihargai.So,kepada siapa siapa yang berkeinginan nak jadi wakil rakyat,sila buat banner ni di setiap pintu masuk daerah ataupun kat pintu masuk negeri Selangor. Aku warga Selangor yang merantau tau.


Eh,tiba tiba ada gambar kereta Myvi Hitam. Tak sengaja okay. Tapi suratan atau kebetulan? 

*Perut aku meragam pulak. Ni mesti banyak sangat makan nasi. Tiket aku pukul 12.30 tengah hari. Doakan aku selamat sampai okay.Tak Sabar nak jejak tanah Selangor.*

2 comments:

chucky said...

yeah,sile pulang ke selangor,aku tggu kau

Bukan Cinderella said...

kau tunggu aku?? aku dah sampai..mane kau??

SEHATI BERDANSA