TABUNG SAKURA

Sunday, October 3, 2010

Diet Kena Langgar Gerabak Kereta Api

Macam mana nak mengekak makan? Memang makan untuk hidup dan hidup memerlukan makanan. Tapi sejak dari time raya pertama sampai sekarang,aku asyik makan je. Sikit sikit lapar. Susah betullah. Akibatnya aku dapat rasa berat aku bertambah. Tak payah timbang timbang. Firasat aku selalu betul.

Progam diet aku dah macam kene langgar dengan kereta api. Langsung tak diet. Semalam time chat dengan Fara,dia ada ajak aku datang Ipoh. Aku pun dengan berkobarnya cakap nanti aku nak datang Ipoh. Dia ada kata yang aku tinggi. Kalau aku pakai dress macam fashion fashion sekarang mesti lawa. Entah aku kan tak pandai nak lawa lawa. Just simple. Tapi Fara kata,apa salahnya kalau cuba something yang baru. Baru menarik. Dia kata kalau aku datang Ipoh nanti,dia nak buat transformation kat aku. Wahh sangat teruja aku dengar. Sebolehnya aku nak campak jauh jauh spek mata aku yang skema ni.

Awak,kalau saya transform awak nak balik pada saya tak?? Hahahahaha. Dasar perempuan gedik. Hahahaha. Alaa suka hati akulah. Aku gedik dalan belog sendiri. Aku tak gedik melampau lampau macam certain certain manusia lain. Ada kauorang kisah kalau aku gedik??Lantak kauorang kalau korang meluat.lalalalalala.


Lebih cantik bermakna aku akan lebih kerap dengan kamera. Suka posing posing macam model majalah.hahahaha

*Tengah update sambil makan nasi goreng cili padi + telur goreng. Sangat berminyak. Terus terusan mengagalkan  diet aku. Tapi muaklah makan benda ni. Sangat oily. Makcik dah terlebih minyak ke??*

No comments:

SEHATI BERDANSA