TABUNG SAKURA

Wednesday, October 13, 2010

Minggu Yang Panjang,Pendek

Alhamdulilah. Hari ni aku selamat jalankan 2 test which is MUET (speaking) dengan test OM. Wahhh sangat cepatkan. Aku pun tak sedar masa berlalu. Macam masih ada kat Terengganu lagi. Masih tak sedar yang aku dah berada kat Segamat semula.

Tadi waktu test MUET aku segroup dengan Lin dengan lagi 2 orang budak lelaki sama semestar dengan aku. Tapi aku tak kenal pun diaorang. Just kenal muka je. Sombongkan aku? hehehe. Bukan sombong,tapi aku memang jenis yang macam ni. Tak ramai kawan lelaki. So jangan salah sangka okay.

Tadi time test MUET aku dapat tajuk macam mana perasaan first time enter university and sharing the accommodation with your housemates. Point yang aku dapat be tolerant and open minded with your housemates. Aku dengan perasaan yang nervous tahap cipan,mulalah merepek meraban dalam bilik test tu. Aku pun tak tahu apa yang aku merepek.hahaha. Tapi aku merepek cukup 2 minit. And kitaorang berdiskusi cukup 10 minit. Tepat 10 minit,aku tak pasal pasal kene buat conclusion pasal discussion tu. Tak kisahlah. Janji dah selamat. Alhamdulilah. Aku ada buat target lepas aku keluar bilik test tu. Tapi biarlah rahsia. Nanti kalau dah tercapai,baru aku bagitahu.

Baru kejap tadi aku selamat attend paper OM. Entah apa yang aku jawab. Aku main hentam je. Formula banyak yang tak dihafal. Aku rasa penyakit aku semestar ni adalah sukar untuk hafal formula. Eeeeei macam mana nak hafal formula yang banyak dan berlainan antara satu sama lain? Siapa student Law,sila share cara korang hafal akta akta dengan aku. Tak pun student Medic ke. Aku peninglah nak hafal formula.


*This weekend ni ada BBQ pulak. Ada balance duit trip Terengganu haritu. Tempat kat rumah Miss Azirah. Havoc giler semestar ni. Im happy with all of this thing.hehehe* 

No comments:

SEHATI BERDANSA