TABUNG SAKURA

Thursday, October 14, 2010

Kalau Macam Tu,Aku Rela Single

Aku nak tulis benda ni dah lama. Cuma aku tak tahu nak tulis tajuk apa. So aku terpaksa holdkan dulu. Hari ni baru aku tahu,tajuk apa yang sesuai. Aku tak tahu sama ada orang lain pernah dengar atau tahu tentang benda ni. Tapi bagi aku,aku baru tahu tentang benda ni. Tu pun sebab kawan aku yang bagitahu.

Orang yang prefer beli dan baca novel mostly terdiri daripada orang yang tak bercouple. Sebab bagi diaorang, diaorang lebih rela meluahkan isi hati dan perasaan diaorang time baca novel. Sebab bila baca novel diaorang tidak akan kecewa. So mostly mereka yang baca novel ni dah banyak kali kecewa. Tapi kalau orang yang tak suka baca novel biasanya diaorang in relationship. Diaorang lebih suka meluahkan perasaan sayang kepada pasang. Therefore kalau dibagi novel,diaorang akan baca dalam jangka masa yang panjang. Bagi diaorang novel cuma sekadar novel. Tak lebih dari tu.

Aku tak tahu sama ada ni fakta atau bukan. Tapi aku akui. Sekarang aku lebih rela membaca novel yang tebal. Aku lebih rela menangis time baca novel. Aku lebih rela tersengeh macam kerang yang comel time sambil terbayang bayang benda benda yang happend dalam novel.hehehe. It make me smile. Therefore aku lebih rela single dari couple couple monyet.


*Minggu ni aku bangun pagi sangat awal. Pukul 4 pagi aku dah bangun. Mahu study Organization Behaviour tapi terstudy novel pulak. hahahaha*

No comments:

SEHATI BERDANSA