TABUNG SAKURA

Friday, October 8, 2010

Segamat Cakap Bye Bye

Lecturer Ecomal aku cakap, hari jumaat pagi kelas dia still on. Siapa yang datang kelas, petangnya dia bawak jalan jalan pergi Terengganu. hahahahaha. Lecturer aku yang ni kelakar sikit. Perangai dia pelik.hahahaha

Sepatutnya hari ni aku ada 2 test which is Organization Behaviour and Operation Management. Aku skipp keduanya. Panggilan dari Terengganu lebih menarik minat aku.hehehe. Sangat happy bila dapat tahu paperwork Miss Azirah diluluskan. Rasa sangat tak sabar nak pergi petang ni. Padahal aku baru siap packing ni hah. Aku tak tahu nak bawak aku. Taktahu taktahu tu,penuh jugak satu beg aku pulun. Siap kene bawak bantal lagi tu. Apa punya homestaylah yang budak budak ni survey. Tak kisahlah. Janji aku dah dengar Segamat say bye bye.hahahaha.


Mahu wasiatkan laptop dan berukband pada Diba. Siapa nak tempah apa apa sila bank in duit. hehe. Dengan ni aku isytiharkan bahawa belog aku bercuti untuk malam ni,esok dan lusa. Sekian terima kasih. Sila ucapkan selama bercuti pada aku.hahaha. Jangan asyik nak gelak je,kau ada 4 test next week. Sila bersedia wahai puteri yang comel.lalalala

No comments:

SEHATI BERDANSA