TABUNG SAKURA

Saturday, November 6, 2010

Semoga Berjaya

Lately ni aku asyik cakap diri aku as a giler. Orang kata kalau 44 kali cakap benda yang sama,insyaallah benda tu boleh jadi satu doa. Tapi dah memang betul pun aku sekarang ni tengah giler. Bukanlah sampai tahap giler meroyan.hahaha

Selasa ni aku ada paper Investment Management. Paper ni susah. 4 kredit hour. Pening kepala otak aku study. Rasa macam aku tak belajar apa apa pun sepanjang satu semestar ni. Ya Allah,tolong hambamu ini. Aku attend kelas ni 99 percent. Tapi kenapa aku still tak dapat tangkap ilmu ilmu ni. Adakah sebab aku terlalu malas? Ya Allah,bantu aku. Aku takut. Kepala otak aku dah mula serabut. Aku kene usaha. Usaha sampai berjaya untuk paper ni. Bantu aku Ya Allah.


*Malam tadi tak mimpi Fahrin Ahmad pun. Tapi hati aku pulak yang berdebar debar semacam. Rasa macam something pulak. Something tu somethinglah. Aku pun tak tahu something tu apa. Tapi takpelah. Biarkan semua angan angan tu. Paper Investment tu lagi penting. Semoga berjaya si perempuan perasan.*

No comments:

SEHATI BERDANSA