TABUNG SAKURA

Sunday, November 7, 2010

Gara Gara Kuat Berangan

Ambik kau perempuan comel. Suka sangat berangan. Tak pasal kau menempah sakit.hahahaha.

Semalam aku tergelincir kat tangga. Then aku jatuh. Bayangkan dari punggung,pinggang,siku,tapak tangan,kepala aku semua terhentak kat simen. Sangat sakit. Rasa macam nak nangis je. Tapi aku tahan. Sakit sangat. Ni semua gara gara selipar licin ditambah pulak dengan hujan. Lepas tu didarab pulak dengan otak aku yang kuat sangat berangan. Aduhh. Sakitnya badan aku.

Serius. Badan aku lebam. Siku aku lebam. Pinggang aku lebam. Kepala aku lebam. Sakit sangat time tidur. Aku takut membengkak je. Yelah aku masih ada baki tiga paper final lagi. Takkan nak menjawab dalam kesakitan. Aku tak sanggup tapi aku kene lalui jugak. Doakan aku dapat jawab dengan baik for the rest of my paper.


*Ingatkan ada "Fahrin Ahmad" nak datang tolong time aku jatuh. Ala macam cerita hindustan tu. hehehe. Menyempat lagi berangan.hahahaha*

No comments:

SEHATI BERDANSA