TABUNG SAKURA

Saturday, December 11, 2010

Macam Pelik Sebab Asyik Update

Tajuk entry yang sengal. Kan aku dah cakap dulu. Aku akan update banyak banyak bila aku rasa sedih dan aku rasa happy. Kalau aku biasa biasa aku akan jarang jarang upadate.hehehehe.

Aku sekarang tengah seronok. Walaupun taklah seronok sangat. Tapi hati aku berbunga bunga. Macam bunga bunga sakura yang berbunga bunga colour pink. Ohhh its so beautiful. Really beautiful kalau aku dapat rakam bunga bunga tu depan mata kepala aku sendiri. Jepun. Satu hari nanti aku nak jejak ke sana jugak.

Ais cream oh ais cream. Manakah kau. Aku nak kempunan dah ni duk tunggu kau. Alahai ais cream.


*Lawa pulak image ni.hehehe*

2 comments:

. F N A . said...

bunga bunga pink tuh, macam bunga sakura kan.?
shweeetnye.
hee~

suke tgOk kamu da ok.
:)

Bukan Cinderella said...

hahahahaha...

SEHATI BERDANSA