TABUNG SAKURA

Wednesday, January 26, 2011

Bila Hati Berdebar Debar

Ku mahu kau tahu. Bukan versi hujan. Tapi ni versi ubah suai secukup rasa oleh aku. Diubah suai mengikut kesesuai aku. Hahaha. Sorry. Tengah feeling bunga bunga cinta ni. Entry ini juga mencapap. Tak payah baca. Bye!







Di sudut bilik, aku pernah termenung jauh 
Mengenangkan nasib aku, sebab kau bukan dengan aku
Tapi kau tak perasan yang kita miliki separuh 
Berbentuk hati cinta namanya 


Walau kau jauh dari aku nun disana
Ku sentiasa menunggumu 
Inginku imbas kembali memori indah dulu waktu pernah rasa macam ni
Walau kau jauh 

Ku berjanji kan terus tunggu dan aku hope kau jugak berjanji
Dipisah highway yang panjang
Ku mahu kau tahu 
Aku kan terus menunggu 


Jaga benar gambarku dalam telefon bimbitmu even aku hutang gambar lagi
Jangan pernah sekali kau buang, aku cekik kalau kau buang!
Seperti cinta ini yang terbuku walau bukan dalam buku
Aku yakin cinta ini akan bersemi jua

Aku kan terus menunggu 
Kita kan bersatu, Insyaallah 
Terus menunggu 
Ku mahu kau tahu yang aku sayang kau sangat!

*Mungkin ini bukanlah cinta. Tapi ini permulaan sayang. Ya, aku sayang kau! Sayang lebih!Mungkin dialah Firas Ali aku. Doakan aku.*

No comments:

SEHATI BERDANSA