TABUNG SAKURA

Friday, January 21, 2011

E.N.T.A.H

Cuma sepatah. Jarang aku bertitlekan dengan sepatah kata. Jarang sekali rasanya. Entah kenapa malam ini cuma entah yang terlintas. Entah. Aku tak tahu.

"Dia buat sebab dia tahu kat mana kudis kau. Dan sebab tu kau rasa sakit",quote from kawan aku J.

Orang kata 70 percent orang akan menyokong kita dan 30 percent orang akan menjadi pembangkang untuk kita. Dan rasa jumlah tu terbalik untuk aku. Aku terasa nilai 70 percent terlalu banyak untuk menjadi penyokong aku. Entah. Aku tak tahu.

Aku tak tahu. Entahlah. Semua orang ada buat silap dan ada masalah. Setiap masalah memerlukan masa. Dan masa itu berjalan. Aku tahu. Masa itu emas. Masa itu duit. Dan demi masa, sesungguhnya manusia dalam kerugian. Aku tahu tentang itu dan aku jelas tentang itu. Tapi. Entah.

"Even I hate damn much hypocritos but im still need "hypocrite" in my life because its more safely than being a honest", quote from kawan aku R.

Entah. Aku tak tahu. Aku tak faham karenah dunia. Aku perlukan sejuta manusia lain membantu memahamkan aku. Jadi tolong fahamkan aku.


*Entah. Berapa banyak perkataan entah yang harus aku letakkan untuk mengambarkan hati aku sekarang ini. Entahlah. Aku tak tahu. Entah.*

No comments:

SEHATI BERDANSA