TABUNG SAKURA

Thursday, January 6, 2011

Kami Bukan Apa Apa Tapi Aku Rasa Bertanggungjawab

Actually aku baru kenal dia setahun lepas. Masih belum ada kesempatan bertemu muka. Masih belum ada masa bertemu suara. Tapi aku tak nafikan yang kami dekat. Even kami bukan ada apa apa. Tapi kami dekat.

Bila dia sedih aku cuba jadi pendengar terbaik untuk dia. Aku cuba jadi kawan yang paling dekat dengan dia. Bila dia happy aku cuba bagi senyuman paling manis untuk dia. Aku cuba jadi apa yang diperlukan bila dia memerlukan. Cuba jadi penasihat terbaik dia. Paling baik untuk dia.Tapi untuk mengharapkan sesuatu mungkin tidak. Persahabatan ini lebih penting.

Untuk dotdotdot. Jangan nak merantau jauh jauh sangat la. Nanti kalau kamu takda siapa macam mana aku mahu senyum bila aku sedih. Bukan kamu ke yang buat aku senyum. Jangan pergi jauh dari aku. Ya. Aku sedang sayang kamu.


*Dua hari sekali berbalas text. Itu sudah terbaik. Terima kasih sebab buat aku senyum*

No comments:

SEHATI BERDANSA