TABUNG SAKURA

Sunday, January 2, 2011

Mulakan Dengan Senyuman

Hai. Sorry kat yang komen sebab lambat balas komen komen kamu semua. Aku adalah perdana  menteri dalam mimpi. Sebab tu aku sangat busy semalam dan sebelumnya. hahahaha. Sekarang aku ada kat Kampus terchenta. Ya. Aku sangat chenta akan kampus aku yang ada banyak pokok, bukit dan tangga batu. Sangat suka dengan muka bumi di sini! hahahahaha

Aku stay kat bilik yang sama. Sangat bersyukur sebab tak kene terbang kemana mana level lain. Sangat gembira sebab dapat roomates baru. Ini sangat penting supaya aku tak stress macam semestar lepas. hahahahaha. Stress okay bila kat sini tak dapat nak adopt benda yang aku tak suka.

Yang penting di sini adalah, aku senior wooo. Mungkin itu yang perlu aku tunggu tunggu nak cakap sejak aku semestar satu. Macam tak percaya je aku dah masuk semestar akhir. So aku tak boleh banyak sangat leka. Work hard itu paling penting. Jangan banyak membuta. Jangan banyak makan jugak. Lepas ini PTPTN takkan support pembelajaan aku untuk cuti semestar yang panjang itu. Empat bulan aku kene rehat sebelum dapat tawaran ke degree. Sangat lama. Aku boleh mati kepupusan kepingan kepingan duit. Faham tak duit itu penting untuk aku?

Pesan untuk junior junior dalam bilik semua. Harap korang tak sepah sepahkan bilik. Harap korang tak banyak makan sebab nanti aku pun nak sama makan. hahahaha. Harap jangan jadi pengotor dan memekik dalam waktu yang tak sesuai. Sila hormat senior anda. Dan harap jangan baca blog yang buruk dan comot ini. hahahahaha. Baik aku dah giler. Baik aku rehat. Bye.


*Hope dapat classmates yang best dan lecturer yang sporting esok!*

No comments:

SEHATI BERDANSA