TABUNG SAKURA

Wednesday, January 19, 2011

Pagi Yang Messy

Semalam tidur dalam pukul 1 lebih macam tu. Kepala migrain tapi still tidur lambat. Entahlah. Mungkin banyak benda yang bermain dalam kepala otak aku. Macam macam ada. Macam macam nak masuk dalam otak. Itu mungkin punca utama kepala aku migrain setiap hari.

Terjaga pagi pukul 6 lebih. Then sambung tidur. Sampai tak sedar diri. Lewat terjaga untuk ke kelas dan bersiap. Jadi aku pergi kelas pagi tadi dalam keadaan yang sangat messy macam orang giler. Muka serabai. Baju serabai. Tudung senget benget. Tak pasal kawan aku menunggu aku pulak.

Dalam kelas, mata sangat mengantuk. Menguap nguap. Masih tak sedar diri yang test menunggu next week. Sangat tired melayan karenah diri sendiri.


*Bye. Gonna go to next mass lecture class for 4 hours. I will crazy with mass lecture today. Semoga tak mengantuk lagi.*

No comments:

SEHATI BERDANSA