TABUNG SAKURA

Thursday, January 13, 2011

Rasa Rasa Hati

Kenapa perlu malu meluahkan perasaan kepada umum. Perasaan itu tak bersalah. Yang salah bila kita salah menilai perasaan orang. And one more thing bila orang cuba merasa apa yang kita rasa. Tak semua orang boleh rasa apa yang kita rasa. Perasaan kita itu rasa kita. Bukan rasa orang lain.

Sekarang aku rasa. 
Rasa sangat rindu. 
Rindu giler. 
Rindu sangat. 
Rindu. 
Rindu. 
Rindu.

Faham tak rindu.
Rindu bila tak bermesra mesra.
Rindu tak bergelak ketawa.
Rindu bila tak menyakat.
Rindu bila tak disakat.

Hope sangat dapat date weekend ini.
Aku memang sibuk.
Tapi aku cuba luangkan masa this weekend.
I'm try my best.
Aku dah sangap rindu dia.
Janji!


*Bilalah handphone aku nak berkelip kelip ini. Lain yang aku harap hantar message, lain pulak yang hantar message. Faham tak, aku rindu. Rindu giler!*

No comments:

SEHATI BERDANSA