TABUNG SAKURA

Thursday, January 13, 2011

Penat Sangat

Okay. Tadi aku terouting tanpa dirancang. Memang tak disangka atau disengajakan. Semua gara gara tak tahan pujukan kawan kawan. hahahaha. Jangan tanya kenapa aku mudah sangat terpengaruh. Itu memang perangai aku sejak azali lagi.

Berapa aku habis? Rasanya tak perlulah tahu secara detail. Anggaran kasar masih tak mencecah ratusan lagi. hahahaha. Budget macam anak datuk je kau ini perempuan. Ala bukan banyak sebab shopping pun. Banyak sebab aku kene photostat manual, notes yang kene jadi rujukan. Kang kalau tak photostat aku jugak yang susah. Takpelah. Biar duit PTPTN habis untuk pelajaran bukan habis untuk jolian. Baru berbaloi sikit nikmat bila kene bayar nanti. hahahaha. Lagipun perjanjian bayaran untuk PTPTN aku tukar daripada 3 percent kepada 1 percent. Bahagia rasanya sikit. hahahaha.

Tadi aku sempat potong rambut. Dah lama memang aku hajat nak potong. Tapi belum ada kesempatan. Cuma tadi je aku tergerak hati nak potong. So aku potong. Now rambut aku dah pendek. Tetiba terasa macam menyesal pulak. hahahaha. Mana pernah aku tak menyesal potong rambut. Giler tak menyesal. Even rambut aku tak selembut yang macam iklan iklan kat TV itu tapi aku bangga taw. Yelah bukan semua orang larat berambut panjang. Itu cabaran besar jugak sebenarnya. hahahaha

Tiket train pun aku dah beli tadi. Kali pertama naik train. Entah apa rasanya. Just wait and see okay. Sangat sedih bila aku dapat tahu trip aku jadi. Okay. Aku balik lambat untuk cuti kali ini. Damn!


*Seharian berouting dengan budak budak coursemates. Sangat seronok tapi penat. Penat tapi menyesal. Aku tahu dia mesti tunggu aku tadi. Sorry sangat. Tak tahu. Tak sengaja.*

No comments:

SEHATI BERDANSA