TABUNG SAKURA

Tuesday, February 22, 2011

Macam Budak Baru Nak Up

Semalam aku menangis. Aku pun tak tahu sebab utama aku menangis. Tak lama lepas tu aku ketawa. Ketawa macam nak berguling guling dari atas gunung sampai ke kaki gunung. Bodoh kan? Bodoh sangat.


Entahlah. Aku masih mentah. Mentah walaupun umur semakin bertambah. Masih mentah sampai tak mampu baca perasaan hati sendiri. Betullah kan kata orang aku ni tak matang tapi baget macam bagus. Hahahaha.

Kata orang, perasaan suka selalu dapat melahirkan perasaan sayang. Tapi sayang masih belum mampu membuahkan cinta. Cinta memang bermula dengan sayang. Tapi sayang takkan semudah yang disangka untuk melahirkan cinta. Unikkan cinta? Mungkin apa yang aku sendiri tak tahu apa yang aku rasa. Nampak macam bodoh. Tapi itu kenyataan. Kenyataan yang yang aku kene hadapi.

Melepaskan sesuatu yang kita sayang mungkin benda yang susah. Apatah lagi dia yang paling rapat. Ayat terbaik yang sekadar cuma mampu menyedapkan hati aku,dia bukan jodoh. Kalau betul dia jodoh, dia takkan kemana punya. Cuma kene percaya dengan takdir yang dah Tuhan tetapkan.

Merembes rembes jugaklah airmata ni menitis. Serius sedu sedan jugak la aku. Tapi entahlah, tak lama lepas tu aku boleh bergayung dengan best friend aku,ketawa sampai guling guling. Siap boleh sengeh sorang sorang depan laptop. Apa kene entah dengan aku ini. Mungkin doa orang ramai dah pun dimakbulkan. Mulut orang lainkan masin. Tengok,kan aku dah jadi giler. Tak pasal je.hahahahaha

2 comments:

Insyirah Wafiyyah [ Kegembiraan Yang Sempurna] said...

love is the most unique thing will occur in our life...

sakura lover's said...

=) thanks farkhan

SEHATI BERDANSA