TABUNG SAKURA

Saturday, March 6, 2010

19 tahun yang terakhir

kurang 24 jam lagi
hari ini hari terakhir
hari terakhir aku berumur 19 tahun
what im feel??

sudah tentu aku sedih
sedih sebab banyak yang sudah aku belajar
sedih sebab banyak benda masih belum tercapai
sedih sebab tak dapat lakukan apa yang aku nak lakukan
19 tahun cuma sekali sahaja seumur hidup

puas ke aku hidup untuk tahun yang ke 19 ini
masih kuat ke aku nak tempuh hidup yang ke 20 tahun esok hari

Ya Allah
Berilah aku kekuatan
Berikanlah aku nikmat hidup untuk kali yang terakhir dalam usia 19 tahun ini

Jika hari ini hari yang terakhir untuk aku
dan esok Kau tak izinkan aku bernafas lagi
Maka aku redha
Terima Kasih atas segala pinjamanMu yang telah
Kau berikan untuk 19 tahun ini
Aku bersyukur

*Aku sangat berharap apa yang dia maksudkan sebenarnya itu adalah aku. Masih kuat ke instinct aku? Entahlah. Harap yang gembira sahaja untuk 12 tengah malam ini.*

No comments:

SEHATI BERDANSA