TABUNG SAKURA

Friday, March 5, 2010

Hopefully


Hmmm..
Entahlahh
Sejak aku terbaca status dia
Hati aku memang tak tenang

Betul kata Dila
Betul kata Zeera
Tapi kan
Aku degil
Aku keras kepala

Tapi aku rasa
Aku rasa perasaan yang sama
Rasa itu yang pernah ada dulu
Datang menganggu ketenteraman aku

Sebolehnya
Aku nak lupakan semua tentang dia
Makin aku buang makin dia datang
Aduhhh

Ini bisa buat hidup aku jadi giler
Aku sudah menjadi semakin angau
Tersengih sorang sorang
Pandang orang Indon yang buat bangunan dekat dengan kolej pun
Boleh buat aku tersengih macam kerang busuk

Aduhhh
Kalaulah aku orang itu
Mesti aku gembira
Pada hari itu nanti

Tapi
Kalau bukan aku
Entahlah aku tak dapat fikir
Sebab aku rasa itu memang aku

Terserlah betapa degilnya aku
Aduhhhhhh

6 comments:

Tfaaaaaa said...

status die slalu menyakitkan & mengecewekan hati kite kan..

:(

sakura lover's said...

sangat menyakitkan hati..benci!! tapi sayang lagiii

Tfaaaaaa said...

nak buat cemaneeeee..

adehhh..seksa kn..huhu

sakura lover's said...

buat tak nampak je laaa
itu je yang boleh buat..huhu

Tfaaaaaa said...

hati nampakkk..huhu

sakura lover's said...

simbah kicap..nnt hati itamm.terus tak nampak..hahaha

entahlaaa..kene cuba sedaya upaya laa..

SEHATI BERDANSA