TABUNG SAKURA

Saturday, April 24, 2010

Macam Takda Rasa Saja

Aku peliklah
Aku sepatutnya didalam mood exam
Tapi kenapa aku takboleh focus??
Asyik mengenangkan laptop dan broadband yang kesunyian saja..

Kalau mak,abah aku tahu ini
Mampus broandband aku ini kene rampas
Tapi mesti abah memahami anaknya yang akan kebosanan kalau broadband ini tiada
Lagipun abah tak pernah miss bayar bil broadband aku
Itu pasal aku sayang abah sangat sangat

Kali ini aku takda apa nak tulis sangat pun
Jadi aku nak mengahut cabaran Tfa dan kawan kawan untuk buat entry happy happy
Tiba tiba aku teringat kepada someone yang comel
Ya comel macam aku [via buat muka gedik gedik]

Korang kenal budak ini tak













Mesti tak kenal kan
Jom kita dekat sikit bagi jelas










Kenal tak siapa this girls?
Okay jom kita tengok kalau this girls bertudung dan suci daripada noda make up










Alamak gambar ini tak clear pulak
Nevermind okay

For your information
This is one of my roomate
She's name is Nadia Hana [tak rasa ke ayat aku macam ayat essay budak budak SPM?]
She is model and my roomates too!!

Wah aku sebilik dengan seorang model!!! [via muka excited sangat sangat]
Orang selalu tanya aku
Best tak sebilik dengan model? Model itu okay tak kat bilik?
Dia takde job ke this weekend? Kau tak mintak ke signature dia?

Itulah antara soalan budak Uitm Segamat if diaorang tahu who is my roomates
Dan aku sedaya upaya menyimbunyikan who is my roomates
For me ada roomates yang menjadi model adalah sangat sangat merimaskan
Dan juga bilik aku telah menjadi hotel,tempat testing and trying clothes,kauter pertanyaan dan banyak lagi

Aku tak dapat bayangkan kalaulah roomates aku adalah dia ini













I think you all mesti kenal this girls













This is Hanis Zalikha
This is my campus mates,coursemates,sektormates,subject arabic mates,business society mates
Mesti korang tak percayakan
Model yang glamour dan comel ini adalah kawan aku

Okay aku tipu korang
Dia bukan kawan aku [via muka sedih nak menitis airmata]
Tapi untuk yang lain itu betul okay
Dia sekampus dengan aku

Wahh aku sekampus dengan model glamour ini [via muka kegedikkan dan terexcited]
Actually aku tak pernah tahu pun siapa dia si Hanis Zalikha ini
This is my junior [means dia adalah second intake for Uitm]
All my campus friends and not my friends talk about girls model enter our campus

Aku pun terasalah nak tengok
Who is the lucky girls yang jadi bualan sekampus ini













Oh rupanya inilah girls yang menjadi bualan hangat di semua kolej kediaman perempuan dan lelaki
Dan juga bilik lecturer
Okaylah not bad [via nada sedih lagi]
Jom view muka dia this sem dengan berupa ayu










Ayu tak dia
Mampukah keayuan itu melawan keayuan dia ini










Mungkin satu hari nanti aku pulak yang akan jadi model ke?
Mesti korang semua bangga pulak dapat kawan model
Sama macam aku bangga dapat roomate,campus mates,coursemates,sektormates dan business socity mates seorang model yang menjadi bualan seisi kampus


No comments:

SEHATI BERDANSA