TABUNG SAKURA

Sunday, May 16, 2010

I'm Not CT ,I'm Went to I City

Memanglah terasa kejelesannya 
setelah aku tengok ramai sangat 
mahluk mahluk sekitar aku yang sudah ke I city
Padahal diaorang bukannya CT pun

So aku dengan semangat yang berkobar kobar
Bagaikan orang yang pergi ke medan perang
Aku dengan Budak budak sengal a.k.a Dila dan Zeera
Dengan perasaan excited kitaorang pun menerjah I City

Therefore aku serve untuk korang
Gambar aku ala ala model lampu I City
Jom layannn
Jangan marah erkk

Bola bola api = Kitaorang comel


Disebabkan air ni seluar aku kotor sikit
Still bersemangat nak jadi model lampu


Percubaan pertama
Still malu malu arnab

Love this Picture


Mencari pord yang sesuai
Bagi nampak meletup!

Macam macam orang ada
Mat bangla tu sibuk nak interfrem


Cuba teka aku kat mana
hehe

Sangat teruja bila nampak swan ini
Budak kecik tu salah orang
Dia sengaja nak interfrem
Peminat aku kottt

Catwalk ala ala model
Ada gaya tak?


Happy gila dapat terjah I City
Serius lawa
Tapi tak terlalu menarik sangat
Just nice untuk model baru macam aku
hahahahahaha
Azza,penyakit gila + sengal kau semakin kritikal

Muka muka dan muka budak budak sengal yang teruja



No comments:

SEHATI BERDANSA