TABUNG SAKURA

Wednesday, May 12, 2010

Tuhan,Mana Lagi Nak Aku Gapai

Tuhan
Aku tahu aku tak layak meminta
Aku tak layak untuk memohon
Aku hina untuk Kau tolong
Aku tak perlu untuk mengeluh

Tapi Tuhan
Aku terlalu lemah
Kau uji aku dengan perkara yang tak pernah tercapai dek akal
Mana lagi Tuhan nak aku gapai
Mana lagi Tuhan nak aku korek
Kuatkan aku Tuhan

Dulu Kau pinjamkan dia kepada aku
Dulu dia pendengar setia
Dulu dia pembakar semangat
Dulu dia beri aku kekuatan
Sekarang Kau rampas dia dari hidup ini

Tuhan
Aku tak tahu kepada siap nak aku kongsikan masalah ini
Aku memerlukan seseorang yang memahami
Aku tak mampu mengutuk mereka dengan hati lagi
Hati aku hancur melihat mereka

Tuhan
Bantu aku
Aku tak layak megeluh
Aku tak layak meminta

Tapi Tuhan
Aku betul betul tak larat dengan ujian ini
Tolong aku

Dulu Kau beri aku pendengar paling setia

No comments:

SEHATI BERDANSA