TABUNG SAKURA

Sunday, May 9, 2010

Nak Wish Juga

Today is Mothers Day
Sebab sudah ramai sangat orang buat entry ini
Aku pun jealous jugak
So aku nak wish untuk mama juga

Even mama tak baca blog aku yang hodoh ini
Aku nak wish Happy Mothers Day to my beloved mama
Aku sayang banget sama mama
You are my heroin!!

Even aku bukanlah anak yang terbaik
Tapi aku try untuk jadi yang terbaik
Mama selalu keep secret dari aku
Bila aku balik rumah saja
Baru mama story everything to me

Mama selalu masak yang sedap sedap kalau aku balik
If aku teringin nak makan apa apa mama mesti masakan
Even mama busy sangat sangat pun mama still tunaikan
Thanks mama

Mama selalu sebut ayat ini
"Biar mama takde pelajaran..Biar mama sekolah tak sampai universiti,takde ijazah..mama nak 3,3 anak mama semua masuk universiti..mama nak semua kerja bagus bagus..Mama nak semua berjaya sebelum mama tutup mata.."

Mama,
Akak janji dengan mama
Akak belajar rajin rajin
Even akak ini memang pemalas tapi akak try demi mama dengan abah
Akak sayang mama sangat sangat

No comments:

SEHATI BERDANSA