TABUNG SAKURA

Monday, May 10, 2010

Should I Trust My Instinct

Instinct aku terhadap dia
Kenapa semakin dekat
Aku nak lari daripada semua bayangan rindu dia
Mampu ke aku?

Melawan instinct seolah melawan kemahuan diri
Cukup kuat ke aku melawan kehendak diri?
Kenapa dia semakin dekat bila aku nak jauhkan diri?
Kenapa aku merindui orang yang tak pernah merindui aku?

Malam ini aku baru terima jawapan pada persoalan hari itu
Aku taktahu nak cakap apa bila aku tahu benda ini
Dan oleh itu aku tahu kenapa aku tak boleh stalker wall dia
Semua sebab aku juga

Akukan pernah cakap yang aku menangis semahunya satu malam
Aku menangis sampai macam orang mati laki
Tapi aku sendiri tak tahu punca aku menangis
Tapi hati dan mata aku rasa sayu sangat sampai menangis nangis malam itu

Rupanya instinct aku betul
Untuk yang sekian kalinya
Instinct aku selari dengan perasaan dan derita dia
Even dia benci aku,dia tinggalkan instinct ini untuk aku

Mampu ke aku pergi jauh
Jauh ke pelusuk dunia tetapi
Aku membawa instinct yang dia tinggalkan ini
Kuatkan aku,Ya Allah

Semoga Kau panjangkan umur dia
Berkatilah hidup dan keluarga dia
Murahkanlah rezeki dia
Lindungilah dia daripada sebarang malapetaka
Hanya pada Mu aku memohon untuk Kau jagai dia untuk aku..

No comments:

SEHATI BERDANSA