TABUNG SAKURA

Thursday, July 8, 2010

Aku Nak Kurus!!!!!

Mulai hari ini aku berazam dan berikrar yang aku nak kurus. Everyday aku taknak makan nasi. Aku taknak makan nasi sampai aku berjaya kurus. Aku nak makan buah dengan minum air milo saja. Aku nak kurus bukan untuk siapa siapa tapi untuk kepuasan diri aku sendiri. Doakan aku biar aku tahan godaan daripada segala syaiton syaiton di sekeliling aku. Doakan aku biar aku tak terliur dengan segala jenis makanan segera. Aim aku sekarang,aku nak kurus sampai berat badan aku 60 kg!! So aku kene kurang kan dalam 20 kg. Nothing imposibble if aku work hard. Yang penting jaga makan. Kalau exercise tu mungkin payah sikit sebab masa tak mencukupi. Tapi aku anggap yang aku jalan everyday nak ke kelas,naik turun tangga itu sebagai exercise aku. Penat woo study kat dalam hutan ini. Banyak gila tangga nak naik,bukit nak daki. Aku hope impian aku jadi kenyataan!! Dan jangan ada antara korang yang menjadi syaiton yang menghasut aku untuk makan selain makanan yang sihat untuk aku berdiet!! If boleh aku nak jadi macam mereka semua ni:


tak pun macam ini




Okay Azza!!! You can do it!!!!! Yeaahhhhhhhh!!!!!!



2 comments:

RedLife2Love said...

gud luck! tapi jgn push urself too hard ok.. eat healthy food =)

Bukan Cinderella said...

ok..thanks for the advices...=)

SEHATI BERDANSA