TABUNG SAKURA

Saturday, September 11, 2010

Kau Only One

Tadi pagi hingga petang,mood aku macam ribut taufan sikit.Semua yang aku buat tak kena. Semua yang aku nak tak menjadi. Ada je silapnya. Semua lari. Huh sabar jelah.Oleh yang demikian aku terpaksa mencari alternatif lain untuk memulihkan mood aku untuk hari ni. Cara aku macam biasa. Memulihkan mood depan laptop Acer yang gedabak ni. Cara yang simple. Dengan stalker sesuatu yang aku boleh buat aku happy maka aku akan tersengeh sengeh depan laptop ni sorang diri. Aku cuma memerlukan laptop,internet dan keyword untuk benda yang aku nak stalker tu. Simple kan?

Untuk hari ni macam macam yang dah aku stalker. Daripada benda yang aku tak pernah terlintas nak tahu,aku dapat tahu. Dari benda yang disorok,dapat aku selongkar. Dari benda kebahagiaan sampai kesedihan. Semua aku tahu. Mungkin tak semua. Tapi cukuplah untuk hari ni.

Dan malam ni aku stalker kau. Time kecik sangat comel. Meningkat menjadi yang handsome [ untuk aku,kau dah cukup]. Mendewasa dengan rupa yang sangat messy. hahahaha. Mungkin sebab kau orang laut dan aku orang darat. Sesuai sangat rupa kau sekarang dengan ke'messy'an tu.

Kau bisa buat aku ketawa. Kau bisa buat aku tersengeh sengeh. Kau bisa buat aku tersenyum. Kau bisa buat aku terduduk. Kau bisa buat aku menangis. Kau bisa buat aku kecewa. Aku bisa rasa kesakitan kau. Aku bisa rasa kedugaan kau. Aku bisa rasa kegembiraan kau. Cuma dengan kau,aku dapat rasa semua ni. Cuma kau sorang.

Apa ni yang dinamakan cinta pandang pertama? Only you can make me messy like this.



*Tfa wish aku selamat pengantin baru. Mungkin muka aku ada macam pengantin baru kot. Tapi sampai hari ni belum ada pun panggilan meminang atau merisik untuk aku. Aku sudah tentu keciwa.waaawaaaa. Gedix siot.hahahahaha*

3 comments:

Tfaaaaaa said...

hahahahaha..bengong tak sudah sudah!!hahahah

selamat hari raya nenekkkk

chucky said...

stalker???itu juga adelah job saya selain pekerjaan harian saya

Bukan Cinderella said...

tfa:bengong bengong,kau tetap sayang aku kan?? [via kelip kelip mata menggoda]..hahahahahhaa..selamat hari raya jugak moyang...lalalala

chucky:stalker tu sangat seronok...hahahaa

SEHATI BERDANSA