TABUNG SAKURA

Friday, October 1, 2010

Plan Berubah Tapi Aku Enjoy

Salam semua. Baget macam ramai orang baca belog aku je.hahaha. Plan aku berubah. Aku tak jadi pergi Melaka hari sabtu. Aku pergi petang ni lepas test. Wahhh. Sangat teruja. Even bukan kali pertama pun aku nak ke sana. Dah banyak kali gak aku overnight kat Melaka. Tapi kali ni sangat mencabar. Sebab aku pergi berdua. Pergi naik bus.

Doakan aku happy. Doakan aku dapat cari apa yang aku nak. Doakan aku dapat tengok benda yang indah indah. Doakan aku senyum selalu. Doakan ada dia kat sana. Kenapa aku mesti nak tulis aku nak dia ada kat sana? Instinct? Jangan la macam tu. Nanti aku terkene kejutan.


*Sorry mama. Akak tipu sunat dekat mama semalam. Akak tak pergi berlima tapi akak pergi berdua. Akak tak balik hari.Tapi akak balik esok hari. Mahu cari kasut,baju dan cuci mata.*

No comments:

SEHATI BERDANSA