TABUNG SAKURA

Monday, October 18, 2010

Satu Permintaan, Mungkin Angan Angan

Hari yang sangat bosan. Tinggal bersendirian. Sangat terseksa. Boleh jadi giler. Nasib ada lappy dan berukband yang kekadang kala kene bebel dengan aku.hahaha. Nasib kauorang berdualah. Aku terlalu bosan untuk duduk sorang sorang ni.

Aku habiskan masa dengan layan layan video kat youtube. Habis semusim cerita Upin Ipin aku layan. Gila tragis hidup aku kalau macam ni hari hari.hahahaha. Tapi aku tertengok satu video ni. Video tentang relationship. Aku tersentuh. Of courselah aku tercry.hahaha.Gila melayan feeling sorang sorang.hahaha

Aku sebenarnya ada satu wish. Tapi aku tahu permintaan aku tak tertunai. Aku tahu tu cuma angan angan aku. Tapi entahlah. Kalau boleh aku tak mahu benda tu sekadar angan angan aku. Aku nak sangat benda tu jadi kenyataan. Sangat berharap.


*Aku konvo next year. Cukup ke masa yang ada untuk aku realisasikan kenyataan tu,saat aku rasa yang itu semua angan angan indah dalam mimpi tidur aku? Kenapa aku sangat mengharapkannya?*

2 comments:

cEro said...

tak kira ape harapan ko,
tak salah terus mengharap...
asalkan tak dimamah harapan..

sakura lover's said...

aku mengharap sesuatu yang tak akan jadi kenyataan..entahlah

SEHATI BERDANSA