TABUNG SAKURA

Sunday, November 7, 2010

Makin Naik Makin Buntu

Hai semua. Hahahaha. Macam ramai je yang baca belog aku ni. Yelah belog aku ni bukan best pon. Semua benda yang aku story semua tentang life aku. Jalan hidup aku. Kekadang tanpa aku suntingan pulak tu. Sebab untuk aku belog tempat aku curah rasa. Aku lebih suka cerita yang natural dari yang diedit.

Semakin hari semakin ramai yang follow belog aku. Even taklah sebanyak orang lain tapi banyaklah jugak bagi aku. Yelah sebab buat belog ni aku tak fikir pun nak kumpul kumpul follower ni. Yang aku fikir aku nak tulis. Orang nak baca ke taknak baca ke,itu masalah orang lain bukan masalah aku. Annoying gilerkan bunyinya. Tapi tu memang aku. Yang penting kepuasan aku bukan orang lain.

Bila dah semakin ramai yang follow maka bermakna semakin ramai yang baca belog aku. Kekadang aku buntu apa yang nak aku storykan. Yelah takkan nak story benda yang sama setiap hari. Bukan orang lain je bosan tapi aku pun bosan sekali. So aku suka keluarkan pendapat tentang isu isu yang cross kat mind aku. Mungkin tu yang buat orang tertarik dengan belog aku.


*Aku bukan seorang yang cantik tapi aku perasan cantik. Aku bukan seorang penulis novel novel cinta tapi aku cuba untuk melakar cerita cinta sendiri. Aku bukan seorang yang pandai tapi aku berusaha untuk pandai. Aku bukan manusia yang hebat tapi aku cuba untuk jadi hebat. Aku cuma manusia biasa. Terima kasih sebab menerima belog ini seadanya.*

No comments:

SEHATI BERDANSA