TABUNG SAKURA

Thursday, December 30, 2010

Hodoh Tapi Masih Berangan

Tak boleh tahan dah ni. Baru lepas cuci mata. Aku tak keluar dating okay. Tak meronggeng bersama sesiapa malam ini. Tapi malam esok masih tak tahu lagi.hehehehe.

Aku semakin tak boleh menahan nafsu. Nafsu untuk miliki segala jenis shawl dekat Malaysia ni. Faham tak shawl shawl tu semua lawa lawa. Faham tak aku teruja bila nampak banyak sangat shawl. Faham tak semua shawl itu sangat mengujakan aku. Faham tak aku dengki tengok tengok setiap kali lalu mana mana tempat yang jual shawl. Arggggghhh. Aku mahukan semua shawl itu.

Even aku hodoh bila bershawl, aku tetap nak semua jenis shawl. Sekurang kurangnya aku nak jadikan koleksi peribadi untuk masa depan. Mana tahu ada guna pada masa akan datang. Siapa tahu.


So cool bukan. Baik Aku sangat teruja dalam mood yang sangat jealous. Fullstop!

No comments:

SEHATI BERDANSA