TABUNG SAKURA

Monday, December 13, 2010

Maghribi Vs Malaysia

Aku sangat suka baca paper. Kalau sehari tak baca paper boleh gila aku rasa. Abah tak pernah akan sekali miss beli paper kecuali time darurat. Kalau kat kampus, aku selalu baca online je. Malas nak beli paper sebab buat menyemak saja dalam bilik.hehehe. Jadi online itu free. Free itu adalah baik untuk aku sebagai seorang student.hahahaha.

Semalam aku terbaca Metro. Even paper ini selalu mengarut, tapi kekadang boleh jugak layan. Semalam dalam Metro ada tulis, nak kahwin dengan gadis Maghribi adalah jauh lebih murah dari nak kahwin dengan gadis Malaysia sendiri. Bak kata dalam paper itu lagi, mostly diaorang persis artis, putih, gebu, cun, belum tercemar, taat dan setia. Tambahan lagi untuk kahwin dengan diaorang cukup dengan rm14,000 sahaja.

Adehh. Fikir tak apa yang aku fikir. Adehh celah mana aku nak cari bakal suami dah macam ni. Kalau dah semua nak kahwin dengan budak Maghribi. Adehh. Poning den macam ni. Memang betul hantaran kat Malaysia ni makin hari makin mahal. Itu aku setuju. Tapi tak perlulah nak cari sampai kat Maghribi wahai cik abang ataupun pakcik pakcik oii. Jangan nak Maghribi sangat la. Tak menyahut seruan kerajaan betul.lalalaa.

*Teremosi pulak tetiba. Nak kene kurangkan duit hantaran ke tak nih. Makin ramailah andartu kat Malaysia nanti. Adehh*

4 comments:

misz beauty said...

ha sis baru baca pasal nih kat entry org lain... lahai kalau kawen murah pun tapi perangai sang lelaki cam hampeh pun xguna gak... isk isk isk... pokok pangkal tak kira dari negara apa kene tahu diri sendiri cane... ;-)

Bukan Cinderella said...

hahahaha..tahu xpe...xpasal kene bersaing pulak sebab nk kawen..adehh..hehehe

Adam said...

hahahahaha. (sengih2)

Bukan Cinderella said...

adam:sengih suka la tu...lalalalala

SEHATI BERDANSA