TABUNG SAKURA

Tuesday, January 25, 2011

Kali Pertama

Now aku ada kat Cyber Cafe kampus. Pertama kali aku on blog kat tempat public. Esok aku ada test International Business. Sangat takut. Aku rasa cuma chapter satu je yang aku ingat. Masuk yang chapter lain, aku dah rasa macam ke laut je.

Jadi malam ni aku kene study dengan penuh upaya supaya dapat jawab test esok pagi. Esok pagi okay. Bukan petang atau malam. Pagi. Pukul 10. Ambik kau, baik punya masa. Terkebil kebil bangun tidur then kene pergi mandi. Sambil baca note yang tak seberapa kene pulak panjat gunung sambil tercunggap cunggap. Then kene dera duduk dalam dewan yang sejuk sambil jawab test. Memang terbaik. Terbaik dari ladang.

Khamis dah kene mula packing packing. Nak kene main rebut rebut washing machine dengan junior junior. Baju kotor dah sebakul tak basuh. Walhal baru tiga hari tak basuh baju. Baik. Aku sangat pemalas semestar ini. Jumaat dah kene berambus. Berambus bukan untuk balik rumah. Tapi ke tempat lain. hehehe.

Okaylah. Ini mungkin last entry before flight selamat sampai kat airport. Nanti bila dah selamat mendarat dan hilang segala penat, aku update lagi. Terima kasih atas senyuman ini blog. Terima kasih juga untuk yang banyak bagi nasihat. Walau aku kebal dengan nasihat, aku cuba lihat dari sudut yang berbeza. Doakan aku untuk test esok. Doakan perjalanan aku untuk hari tulat. Bye!



Mahu terbang pulak rasanya. Firas Ali akan tiba nanti.

No comments:

SEHATI BERDANSA