TABUNG SAKURA

Monday, January 10, 2011

My Rockstar

Semalam ada AJL25. Aku mesti tengok. Bukan senang nak tengok my King nyanyi lagu favourite aku. Mata aku memang macam kene paku time dia perform. Terpesona habis. Serius. Sangat seronok.

Even dia bukan juara untuk M Nasir, tapi dia juara untuk aku. Itu sudah cukup untuk aku. Sangat cukup. Memang terbaik performance dia. Aku salute. Salute habis. Dia tak pernah buat aku kecewa. Even time dia kene gam dulu pun aku tak kisah. Yelah apa ada hal lelaki bukak baju? Yang ada hal bila perempuan yang bukak baju. Tapi ini Malaysia. Kene sopan santun. Itu penting.

Tahniah Faizal Tahir. You are the best sayang. Aku bangga jadi peminat kamu. Bangga sangat. I'm not korean crazy followers. But I'm crazy on you. Only you. hahahaha. Macam terlebih gedik je. hahahaha



Tahniah. Tahniah. Tahniah.

No comments:

SEHATI BERDANSA